2007. július 7., szombat



Only 1.60

Eladni el kell. Az árut. Még a Racing Postot is. Pedig azt Royal Ascot idején már nemigen lehet kapni londonszerte. Mondjuk 12 után. Ascotban a vonatról leszállva "Only 1,60" feliratú standokkal találkoztunk, ami azért érdekes, mert szombaton ennyibe kerül mindenhol a RP. 2004-ben az első futam előtt már szinte sehol nem lehetett Újságot kapni.

Az élő szobor

Lanfranco Dettorival akár egy osztályba is járhattam volna az ált. iskolában, ha egy országban születünk. A mai turf világ No1 jockey embere azonban Milánóban látta meg a napvilágot, 1970. dec. 15-én., így messze volt a XIV. ker. Őrnagy u. ált iskolától, vagyis nekem kellett az osztály legrosszabb gyerekének lennie. (5-dikben új ellenőrzőt nyitottak az intők miatt.) Sportban nem voltam én sem rossz, mai napi a második vagyok a távolugró örökranglistán.
1996. szept. 18-án viszont olyan dolgot művelt, amit addig senki más: egy ascoti versenynapon a napi 7 futa,ból 7-et megnyert, s ez még Angliában is unikum! Emiatt a pályára látogató azonnal Dettori bronz szobrával talákozik. Egy élő ember, egy zsoké, egy örök favorit szobrával.

1 megjegyzés:

Horváth Milán írta...

Nagyon király a fotó Karesszal, Zalánom!
A Gaz Roland jut róla eszembe, pont így vigyorgott, circa 20 évvel ezelőtt!

u.i.: Üdvözlöm az Anyakirálynőt!