2008. július 31., csütörtök

Értelmetlen plakátok

A Magyar Derby plakátjai majd egy hónappal az esemény után még mindig hirdetik a telivérek legnagyobb versenyét.
Valószínűleg nem a hirdetésszervező cég hanyagsága az oka ennek az erősen morbid helyzetnek, hanem az, hogy kissé későn jelentek meg az utcán az óriásplakátok.
Gondolom nem kevés pénzbe kerül egy ilyen reklámkampány, ezért az amúgy is óriási veszteséggel küzdő NL. Kft hatékonyabban is elkölthetné szerény marketing büdzséjét.
Ráadásul az is kevéssé magyarázható, hogy közvetlenül az Ügetőderby előtti napokban még mindig a galopp Derbyre invitálják a közönséget.
Ennyi erővel - és csekély előrelátással - talán közös plakáton lehetett volna hirdetni a két eseményt, s akkor nem pénzpocsékolás lett volna a kampányból, hanem értelmesen elköltött marketing költségről beszélhetnénk.
Hogyan várhatjuk így, hogy az emberek ne csak évente kétszer jöjjenek ki a Kincsem Parkba?
Már így is azt hiszik, hogy megszűnt a magyar lóversenyzés, de az még mindig 1 milliárjába kerül az országnak.