2007. december 3., hétfő

A győztes pályázat

November 30-án járt le Veresegyház Oktatási Bizottságának kulturális pályázata, melyen magam is résztvettem, egy projekt tervezettel. Ebben a www.veresegyhaz.blog.hu közösségi blog népszerűsítését és a helyi információáramlás javítását tűztem ki célul. Mivel ebben a kategóriában más nem indult, így hál' Istennek erre a pályázatra esett a bizottság választása, és elnyertem a támogatást, melyből remek ajándék pólók fognak készülni megfelelő felirattal.
Eddig a remek történet, ám november végén egy másik hasonló pályázat beadási ideje is lejárt, bár itt még nem tudni a győztest. Tudnillik a magyar lóversenyzés privatizációjára kiírt tendernek is most volt a határnapja. Annyit tudni, hogy itt is csupán egy pályázó élt a lehetőséggel. Annyit elárulhatok, hogy ez esetben nem én voltam a tettes, hiszen a letét befizetése kicsit megrendítené a családi kasszát (500 millió Ft), és az országos fogadóhálózat kiépítéséhez is némi kölcsönt kéne felvennem. Állítólag a Szerencsejáték Rt. sem jelentkezett végül, pedig neki egyik sem okozna különösebb problémát. A mai Világgazdaságban az jelent meg, hogy az SzRt nem kívánja fenntartani a monopolhelyzetet. Így pedig egy sikeres pályázat esetén izgalmas idők következnek a Kincsem Parkban.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

ellenorizni kell:)

Névtelen írta...

ellenorizni kell:)